Strona oraz urządzenia mobilne korzystają z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Loading...
Loading...
Slide

Wizja i misja

Strategia „Mach 18”

Koncern Volkswagen zamierza do 2018 roku stać się numerem jeden na świecie pod względem wyników ekonomicznych, innowacyjności i produkcji aut przyjaznych dla środowiska. Cel ten osiągnie poprzez stosowanie zasady zrównoważonego rozwoju i przejmowania odpowiedzialności za pracowników, klientów, dostawców, akcjonariuszy i środowisko.

Kluczowe założenia tej strategii stanowią przede wszystkim: konsekwentna realizacja polityki najlepszego pracodawcy, najwyższa dbałość o wizerunek firmy i satysfakcję klientów, rozwój produktów oraz szerokiej gamy modeli, koncentracja na rozwijających się rynkach, a ponadto zdobycie i utrzymanie przewagi nad konkurencją we wszystkich obszarach. 

W strategię koncernu Volkswagen wpisuje się z pełnym zaangażowaniem nasze przedsiębiorstwo. Tworząc zakładową strategię Motor Polska 18 chcemy do 2018 roku zostać najlepszym pracodawcą w Polsce w 2018 roku. Cel możliwy jest dzięki konsekwentnej realizacji założeń strategicznych w duchu compliance tj. etycznych i przejrzystych zasad postępowania.

Obok tego realizacja strategii to w szczególności następujące wartości i cele: dbałość o  najwyższe zadowolenie klienta, dążenie do wzrostu poprzez elastyczność produktu, zapewnienie wysokiej produktywności  poprzez obniżanie kosztów oraz pozycja lidera w  procesach służącego za benchmark, czyli punkt odniesienia do porównań dla innych zakładów, koncernu.

Cele strategiczne VW MP

W ramach pięciu obszarów strategii Motor Polska 18 zdefiniowaliśmy cele, których osiągnięcie jest realizowane od 2009 r. za pomocą tzw. projektów strategicznych. Utworzyliśmy zespoły projektowe, które wypracowują nowatorskie rozwiązania i działania we wszystkich obszarach funkcjonowania naszej firmy Motor Polska. To one skutecznie pracują nad doskonaleniem w obszarach: pracownicy, koszty, klienci, rozwój, produkt i ochrona środowiska